Polityka zwrotów
- Zwrotu towaru zakupionego na www.instytutjarosza.pl można dokonać do 14 dni od dnia odbioru zamówienia (w ramach umownego prawa odstąpienia od umowy).
- Zwrot ceny za produkt lub jej części następuje niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni od dnia:
- otrzymania Produktu lub dowodu jego odesłania – w przypadku odstąpienia od Umowy;
- uznania reklamacji albo złożenia oświadczenia o braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia Ceny – w przypadku złożenia reklamacji albo żądania wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu lub obniżenia Ceny Produktu;
- otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o obniżeniu Ceny – w przypadku obniżenia Ceny;
- Sprzedawca dokonuje zwrotu Ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
- Koszt zwrotu Produktu ponosi Klient.
- Po otrzymaniu przesyłki przez Sprzedawcę Produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności.
- W przypadku zwrotu wynikającego z wykonywanego prawa do odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do poniesienia kosztu zwrotu Produktu i koszt ten nie jest zwracany Klientowi.
- W przypadku zwrotu wynikającego z reklamacji Produktu, Klient ponosi koszt wysyłki Produktu do Sprzedawcy, który następnie jest zwracany Klientowi po przesłaniu potwierdzenia poniesionych kosztów zwrotu Produktu.
- Szczegółowe informacje o sposobie i terminie odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość znajdziesz w Regulaminie sklepu.
Procedura zwrotu:
- Przygotuj Produkt do zwrotu.
- Wypełnij i wydrukuj formularz odstąpienia od Umowy lub przygotowaną reklamację Produktu i umieść je w przesyłce wraz z Produktem.
- Odeślij zwracaną przesyłkę na adres: Instytut Edukacji Żywieniowej i Stylu Życia Profesora Jarosza sp. z o.o., ul. Brazylijska 12/18, 03-946 Warszawa.
- Po otrzymaniu przesyłki przez Sprzedawcę Produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności lub rozpoczniemy procedurę reklamacji, w zależności od przyczyny zwrotu.